YouCoachApp support center
FAQ
Mennyibe kerül a YouCoach-ra történő feliratkozás?
A YouCoach weboldalra történő feliratkozás ingyenes. A saját e-mail címeddel történő regisztrációt követően hozzáférhetsz az oldal tartalmaihoz és kategóriáihoz.
Link a feliratkozáshoz: Regisztrálj itt
Elfelejtettem a jelszavam. Mit kell tennem?
A jelszavad önállóan megváltoztatható a Bejelentkezés szekcióban, az “Elfelejtett jelszó?” lehetőségre kattintva. A regisztráció során használt e-mail címed megadását követően elektronikus üzenetben kapsz meg minden információt, ami a jelszavad megváltoztatásához szükséges.
Link a jelszavad visszaállításához: Igényelj új jelszót itt
Megváltoztathatom az e-mail címem?
Regisztrált e-mail címed megváltoztatásához elég az oldalt található főmenü utolsó lehetőségére, személyes menüdre kattintani, majd a“Saját profilom” opció kiválasztása után a “Módosítás” gombra klikkelni. Itt az “E-mail” mezőben megadhatod új e-mail címed.
Link az e-mail címed megváltoztatásához: Please log in to change your email.
Többször próbálkoztam a belépéssel, viszont a rendszer letiltott, nem sikerül belépnem a weboldalra. Mit kell tennem?
Ha a felhasználó elővigyázatossági és biztonsági okokból letiltásra került (fennáll a lehetősége, hogy nem ti próbáltatok belépni a fiókotokba), néhány perc eltelte után új jelszó igénylése szükséges. Sürgős esetben lépjetek velünk kapcsolatba ügyféltámogatási csatornáink egyikén.
Teljesítettem a befizetést: előfizetésem mikor kerül aktiválásra?
Az előfizetés aktiválásához szükséges idő a választott fizetési módtól függően változik. PayPalon keresztül történő fizetés esetén az aktiválás azonnali. Banki átutalás esetén az aktiválás az összeg banki jóváírását követően történik meg. Utalás esetén az aktiváláshoz szükséges idő csökkenthető a befizetésről szóló banki visszaigazolás amministrazione@youcoach.it e-mail címre történő elküldésével
Mit tartalmaz a YouCoach-előfizetés?
A YouCoach-ra előfizetve korlátlanul férhetsz hozzá a weboldal teljes tartalmához, hozzáférést kapsz a YouCoachApp-hoz, az edzéseid összeállításához szükséges összes gyakorlathoz, az előfizetőknek szóló minden tartalomhoz, valamint engedményt kapsz minden, az előfizetés részét nem képező termékre.
Havonta kell fizetnem, vagy egyszeri befizetést követően az előfizetésem egész évben érvényes?
A YouCoach előfizetéssel 12 hónapig élvezhetsz hozzáférést az előfizetők számára elérhető tartalmakhoz. A 12 hónapos érvényesség az előfizetés aktiválásának napjától indul.
Mikor jár le az előfizetésem?
Az előfizetés a feliratkozás dátumától számított 12 hónap leteltével jár le. A lejárat dátumának megtekintéséhez elég az oldalt található főmenü utolsó lehetőségére, személyes menüdre kattintani, majd a“Saját profilom” opciót kiválasztani.
Link az előfizetés lejárati dátumának megtekintéséhez: Tekints meg előfizetésed lejárati dátumát itt
Mi történik, ha nem újítom meg az előfzetésem?
A YouCoachAppon található minden adat kizárólag aktív előfizetéssel érhető el. Előfizetésed érvényességének lejártát követően elveszíted hozzáférésed a YouCoachApp-hoz, valamint az előfizetőknek fenntartott szolgáltatásokhoz. Hallgatólagos vagy automatikus megújulás híján tőled függ, hogy előfizetésed megújítása mellett döntesz-e. There is no automatic or implicit renewal, it will be up to you to decide whether or not to renew your subscription.
Az alkalmazás letölthető az okostelefonomra?
A YouCoachApp-nak két verziója létezik: a web alapú, amihez csupán a honlapra kell navigálnod, majd a főmenüben kiválasztanod a YouCoachApp menüpontot, valamint a mobiltelefonos alkalmazás, amit ingyenesen tölthetsz le a Play Store-ból vagy a Google Play-ből.
Aktív előfizetésem van, de nem látom az előfizetőknek szóló írásokat. Mit kell tennem?
Az előfizetőknek szóló szolgáltatások igénybe vételéhez - az érvényes előfizetés meglétén túl - be kell lépned a honlapra azzal a felhasználónévvel, amivel rendelésed véglegesítetted. Ehhez a felhasználónévhez rendeljük előfizetési jogosultságaidat: a YouCoach szempontjából minden, az adatbázisban nem szereplő e-mail címmel történő regisztráció különálló felhasználónak számít, ami nem áll semmilyen kapcsolatban más felhasználókkal.
Hogyan újíthatom meg az előfizetésem?
Előfizetésed megújításához elég az e-mailben kapott instrukciókat követned, vagy a lenti linkre kattintanod. A megnyíló weblapon megújíthatod az előfizetésed.
Link a megújításhoz: Kattints ide előfizetésed megújításához
Ki lehet nyomtatni az egyes gyakorlatokat, amiket az applikációban találok? Kinyomtathatom a játékosok adatlapjait?
Igen, az adott edzés részét képező egyes gyakorlatok kinyomtathatók. Két típusú nyomtatást indíthatsz: az egyik összefoglaló jellegű, és a legfontosabb információkat tartalmazza edzésed levezényléséhez, míg a másik a teljesség igényével foglalja magába a kiegészítő információkat is. Ezen kívül kinyomtathatod a játékosok értékelő lapját, amely minden értékelési szempontot külön-külön listáz.
Ki lehet nyomtatni az egyes gyakorlatokat, amiket a honlapotokon folyamatosan publikáltok?
Igen, kizárólag aktív előfizetés birtokában és a YouCoachAppon keresztül tehető meg. Lépj be az alkalmazásba, a szűrők segítségével keresd meg a kívánt gyakorlatot, add hozzá az egyik edzésalkalmadhoz, majd indítsd el a nyomtatást.
Hol léphetek be a YouCoachApp-ba?
Először is be kell lépned a honlapunkon található fiókodba, amihez előfizetésed tartozik, majd a honlapon, a főmenüben kattints a “YouCoachApp” lehetőségre.
Link a YouCoachApp-ra történő belépéshez: Lépj be a YouCoachApp-ba
Hogyan tudok új csapatot létrehozni a YouCoachAppon?
A YouCoachAppon kezelhető aktív csapatok száma az előfizetés típusától függ:
- A Coach előfizetéssel csak egy aktív csapatod és korlátlan számú archivált csapatod lehet, vagyis egy új csapat aktiválásához archiválnod kell épp aktív idényed, majd a Klubom menüpont alatt új csapatot kell létrehoznod, az Új idény opcióra kattintva.
- a CoachPro előfizetéssel két aktív és korlátlan számú archivált csapatod lehet, vagyis egy új csapat létrehozásához a két aktív idényedből legalább az egyiket archiválnod kell, majd a Klubom menüpont alatt új csapatot kell létrehoznod, az Új idény opcióra kattintva
- a Club előfizetéssel 3-tól végtelen számú aktív és végtelen archivált csapatod lehet.
Milyen fizetési módokat fogadunk el?
Az elfogadott fizetési lehetőségek a következők: bankkártyás fizetés PayPalon keresztül, befizetés PayPal számláról, vagy banki átutalás.